Friday 4 August 2017

Whs Atr Bands Forex


WH SelfInvest (Suporte) Fórum Ik maak al een tijdje gebruik van de WHS bandas ATR. Maar het is myj nog maar net opgevallen que as bandas de ATR no estão em estado de espera. Moest ik voorbeeld in deze situatie, zie bijlage, short gaan op 0,8537. Conheceu een stop-loss op ATR up 1 0,8718 em een ​​take profit op ATR down 2 0, 8311 Als ik het bij het juiste eind heb zou ik 226 pips verdienen, heb ik het mis verlies ik er 181. Moest ik nu longo Gaan in deze situatie op 0,8537. Stop-loss op ATR down 1 0,8412 em take profit op ATR up 2 0,8819 125 pips verlies de 282 winst Dus zie ik het helemaal mis de klopt er iets niet. Als ik long ga zijn mijn pára geleatst zoals ik ze wil, - winst het dubbel dan verlies. Maar bij de short totial niet. Ook zie ik totaal geen banda conhecida de ATR, ATR staat op 101, 0,8573 -0,0101 0,8473, deze waarde kan ik nergens terug vinden De 0,8573 - 0, 0050 0,8523 Ok ik tinha misschien gedacht dat Rekening werd gehouden met de nodige spread, maar dit kan nooit zon verschil maken denk ik. Ook bij de ATR bandas dinâmicas zie ik geen logica. Zou iemand mij een beetje duidelijkheid willen scheppen, quer ik kan er misschien totaal naast zitten. Alvin Bedankt voor de moeite. Você não tem permissões para ver os arquivos ou imagens. Você precisa fazer o login ou se registrar para ver a mensagem completa. WH SelfInvest (Suporte) Forum erste Versuche mit nanotrader, da es den Ninjatrader bei ihnen nicht mehr gibt. Habe z. B. Estou na Alemanha 30 eine ATR eingestellt von Span 14, Limiar 0 (Damit nichts farbig wird). Zeigt mir z. B. Heute morgen einen ATR14 von 227. an, wobei im Ninjatrader 23 und auch im Metatrader 23 angezeigt wird. Ist als Indikator eingefgt, hat nichts com Bracket-Stopps und Einheiten zu tun. Ich denke es liegt an der Skalierung. Der. de30 CFD wird ja mit 0.1 quotiert. Die ATR in der FutureStation zeigt den Wert em Ticks an, também dann 22.7 Ticks. Em Dax Punkten ware morre 22.7 Punkte.

No comments:

Post a Comment